Fika

Satt precis och ögnade igenom aftonbladet och såg ett litet klipp från lyxfällan som sänds ikväll. Det handlar om en kvinna som har 3 miljoner i skulder. Hur lyckas man? Ska bli intressant att se om nu inget annat viktigare dyker upp, det är ju viktigt att hålla igång. Annars blir det en vanlig kväll hemma, lite mysigt såhär i veckoslutet!

Statsministern har även bestämt sig för att bygga en bastu till sitt rekreationshem som han kallar det. Verkar ju inte helt fel och ha en ute i skärgården, det skulle jag vilja ha. Det enda negativa är att den ska kosta nästintill 2 miljoner att bygga.
Inredd med öländsk kalksten. Sicket skitsnack säger jag, använd våra skattepengar till något nyttigare istället. 1,9 miljoner är ju vad en lägenhet eller litet hus hostar. Kenzas lägenhet gick på 1,8.. Jag blir vansinnig!http://press.impera.se/bilder/21/bastu.jpg


Tog en snabb och diskret fika på Chokladfabriken och idag blev det en:

Har aldrig provat något liknande och det var, kort sagt, underbart! Även om jag helst avstår från sweets och så, måste man ju kunna unna sig lite ibland. Till detta blev det en simpel kaffe, utsökt kombination :D
http://chokladfabriken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0