Filla filosoferar

Vart ska jag spendera en del av vintern någonstans? Det var en av frågorna som dök upp i skallen på mig när jag var ute och sprang. Efter lite tänkande har jag kommit fram till att något Sverige blir det inte, utan helst Alpområdena eller kanske franska Chamonix, eller var det Österikiska?

Backarna i Åre, Sälen och alla de andra alltid, ALLTID är totalt uppkörda.. Inte kul att åka bräda och trilla på rumpan för isen som körst fram.

Tänk att bo i en sådan mysig stuga, bara några meter från backen! Vore något det.. ähh dags och vakna och komma tillbaka till verkligheten, middag snart och skafferiet får bestämma vad som skall bjudas.




http://news-e.hoosta.com/wp-content/uploads/2008/12/granges-den-haut-chalet-chamonix-1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0