Gomorr´n Sthlm!

Imorse var det dimma ute, jättehärligt! Man blir faktiskt väldigt glad av det :)
Sovit gott ialla fall och ska nu trycka i mig en frukost och sen får jag se vart dagen bär. Hilda, min nya väninna (som en del tror är jag för att vi under en tid igårförmiddags satt och bloggade vid 7eleven och fick samma ipnummer eller vad det kallas) har skaffat sig en ny telefon och jag är rikligt avundssjuk. Har ju bara min gamla som jag vid det här laget tröttnat på haha.. trotts att den bara är ett år ung!



Någon som har något tipps på en ny, sjysst mobil? Planer på en iPhone men de är ju så in i.. dyra!
Ge mig något bra att gå på, den som lyckas bäst får en länkning ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Hilda Smed

Gör som jag!



Köp en Siony Ericsson Aino, eller ännu bättre, en Satio. Dem är bra eftersom att de är dyra



/Hilda

2009-10-16 @ 09:35:22
URL: http://tvameterhilda.blogg.se/
Postat av: Fellan

Låter ju hyffsade. Kanske kanske :)

2009-10-16 @ 10:21:34
URL: http://gungaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0