Hem, underbara hem!

Nu är jag hemma igen efter en hel dags rusande. Lunch med Hilda, shopping och fika. Jag slår väl inte rekord men något av en bedrift må jag säga att det är! Gjorde något av ett fynd när jag letade efter ett par nya skor
http://bambi.blogg.se/images/2009/odd_molly_the_sockette_green_stor_25999845.jpg
Tråkigt nog fann jag inga skor men något bland de andra 95 paren måste väl fungera, får försöka styra ner på kvinnoklädesbegäret en aning kanske?
I alla fall, dessa från Odd Molly föll mig i smaken.. De passar in i höstens glada färger och är inget för stilomedvetna veklingar! Supernöjd.
Nu tänkte jag för övrigt ta mig en joggingrunda runt Djurgår´n för att bli av med fikafettet!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

aah tack! Gryma strumpor.. Ja visst är namnet coolt :P man syns ju iaf :P hihi

Allt bra med idg då?

2009-10-15 @ 17:31:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0