Kvinnliga tankar och Samtalet med stort S!

Såg på Nyhetsmorgon imorse och blev lite rörd. En tjej som blivit våldtagen när hon var femton år talade ut om sitt sexuella begär som hon fått efter den hemska våltäckten. Hur hon sökte sig till män endast för att ha sex och féfteråt alltid hade ont och kände att det skulle vara något fint och inte så som hon fick uppleva det. Mycket rörande, till och med Steffo och den andre programledaren var gråtfärdiga!! De sa att hon skulle få den hjälp hon behövde.
  Detta var första gången Elsa, tror jag hon hette, talade ut om detta, inte ens hennes familj viste om det.


Som jag lovade igårkväll skulle jag berätta vem den hemlige telefonisten var och han heter Bingo Rimér. Jag sa ju att ni skulle känna igen namnet! Han ringde och undrade om inte jag kunde komma in på en casting med honom under dagen, runt tolv ska vi ses! Vart kan detta ta mig!

                            

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma,

hejsan! hittade in hit till din blogg av en slump och måste säga att du har en väldigt fin blogg! tycker du detsamma om min? då kanske vi skulle kunna lägga till varann på bloglovin?=) ha en fin fredag!=)

2009-10-16 @ 10:02:37
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0